POMAGAMY TWÓRCOM POMAGAMY PRZEDSIĘBIORCOM POMAGAMY LUDZIOM

KREOWAĆ PRZYSZŁOŚĆ POKAZAĆ SIĘ W INTERNECIE

OD 2000 ROKU
KREUJEMY PRZYSZŁOŚĆ

„Przyspieszone stosowanie technologii informatycznych i łączności oraz nadejście ery Internetu sprawiły, że w zasięgu obywateli, rządów i przedsiębiorstw różnej wielkości na całym świecie znalazły się narzędzia o wielkiej sile oddziaływania.

Wywołuje to głębokie zmiany w organizacji wewnętrznej zarówno ekip rządzących, jak i biznesu, w organizacji pracy i wymogach dotyczących kwalifikacji pracowniczych, w stosunkach łączących przedsiębiorstwa, partnerów w interesach, obywateli i rządy.

Technologie te wywierają znaczny wpływ na całokształt gospodarki, a polityka, która zawiaduje ich stosowaniem oraz pobudza do ich wykorzystania i wdrażania ma głos decydujący w modernizacji tej właśnie gospodarki i umożliwia korzystanie z nowych możliwości ich stosowania w nowej gospodarce.”¹

1. eEurope+ Wspólne działania na rzecz wdrożenia Społeczeństwa Informacyjnego w Europie.
Plan działań sporządzony przez kraje kandydujące przy wsparciu Komisji Europejskiej, czerwiec 2001.

AKTUALNIE U NAS
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

TO CZEGO NIE WIDAĆ
TEŻ MA ZNACZENIE

Przedstawienie oferty w Internecie to nie tylko przygotowanie ładnej strony www która jest widoczna dla klienta. 

Większość działań jest niewidoczna dla Ciebie i klienta, a ma ogromne znaczenie przy realizacji celu, jakim jest trafienie klienta dokładnie na Twoją ofertę i zmobilizowanie go do kontaktu z Tobą.  

Analiza, planowanie, projektowanie i w końcu  uruchomienie upragnionej strony internetowej, kanału YouTube, profilu w serwisach społecznościowych zajmuje ogromną ilość czasu oraz wymaga Twojego zaangażowania. 

Tylko Ty wiesz wszystko o swoim produkcie i dla kogo będzie idealnym rozwiązaniem konkretnego problemu.

Pokazanie firmy lub produktu w Internecie to cała ścieżka działań i przygotowań i jest raczej maratonem niż sprintem.

Wyznaczając cel działań musimy pamiętać, że jego realizację należy monitorować i wprowadzać niezbędne korekty działań aby został osiągnięty.

1.ANALIZA

Zdobycie odpowiedzi na pytania:

  • Co chcę oferować? 
  • Komu? 
  • Jaki problem rozwiązuje mój produkt lub usługa?

Odpowiedzi nie zawsze są proste i oczywiste.

2. PLANOWANIE

Odpowiedzi na pytania:

  • Ile masz czasu na pracę przy przedstawienie oferty w internecie?
  • Ile pieniędzy planujesz miesięcznie wydawać na realizację celu?
  • Co już posiadasz (strona internetowa, fanpage, kanał na YouTube)?

3 . REALIZACJA

Przygotowanie harmonogramu i kosztorysu planowanych do wykonania działań. 

Weryfikacja, czy działania mieszczą się w budżecie przewidzianym w planie.

Realizacja ustalonych zadań zgodnie z harmonogramem.

“Your Home Should Tell The Story Of Who You Are And Be A Collection Of What You Love”

Our
Publications