Jeśli prowadzisz salon fryzjerski, na Twojej stronie powinny znaleźć się następujące informacje:
- Czy wymagana jest wcześniejsza rezerwacja wizyty? Jeśli korzystasz z systemu rezerwacji, np. Booksy, umieść na stronie bezpośredni link do rezerwacji u wybranych pracowników.
- Opisz, jakie usługi fryzjerskie oferujesz — strzyżenie damskie i męskie, farbowanie, golenie brody, itp.
- Dodaj profesjonalne zdjęcia Twojego salonu oraz Twoje zdjęcia przy pracy — pokaż swoim klientom, jak dobrze wyglądają Twoje fryzury!
- Oczywiście, nie zapomnij o formularzu kontaktowym oraz numerze telefonu, dzięki którym klienci będą mogli łatwo skontaktować się z Twoim salonem.
Warto również umieścić na stronie swojego salonu fryzjerskiego informacje o specjalizacjach Twoich fryzjerów, np. w zakresie kolorystyki włosów czy też stylizacji fryzur ślubnych. Dodatkowo warto pomyśleć o dodaniu opinii zadowolonych klientów, co pozytywnie wpłynie na wizerunek salonu fryzjerskiego i zwiększy zaufanie klientów. Można również zamieścić informacje o używanych przez Ciebie kosmetykach, co również wpłynie na pozytywny odbiór Twojego salonu fryzjerskiego przez klientów.